IF YOU ARE STILL SEEING THIS OLD FORUM, THEN YOU NEED TO UPDATE YOUR LINK!!!!

-New Posties-
 
HomeHome  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 My Cube

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Troylee

Troylee

Posts : 282
Join date : 2010-07-30
Age : 78
Location : city of sin!!!!

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/13/2010, 10:54 pm

I had my fingers crossed... Lmfao!!!!
Shit man check my prop thread. Monday I will show you how to make a light fixture look better than the ones you can buy...Wink
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/13/2010, 10:57 pm

I seen that thread bro,but your shit aint nothin compared to my 100% recycled cardboard ghettofied woodchuck Laughing
Back to top Go down
Troylee

Troylee

Posts : 282
Join date : 2010-07-30
Age : 78
Location : city of sin!!!!

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/13/2010, 10:59 pm

Shit when I say we I'm not talking about a mouse I got woody the wood pecker in my pocket!!!! Lmfao!!!
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/13/2010, 11:01 pm

Troylee wrote:
Shit when I say we I'm not talking about a mouse I got woody the wood pecker in my pocket!!!! Lmfao!!!
hahahahahahaha,you sure its not just your hand in there playin pocket pull Urban Dictionary: Pocket Pull,when you reach in your pocket and scratch your balls witout any one noticing.
Back to top Go down
Troylee

Troylee

Posts : 282
Join date : 2010-07-30
Age : 78
Location : city of sin!!!!

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/13/2010, 11:22 pm

Nah I got my phone set on vibrate for that... Lmao!!!
"Man who go to bed with itchy butt wakes up with stinky finger"
Lmfao!!!!
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/14/2010, 11:26 am

Troylee wrote:
Nah I got my phone set on vibrate for that... Lmao!!!
"Man who go to bed with itchy butt wakes up with stinky finger"
Lmfao!!!!
hahahahahaha stinky ass,smelly fingers
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/21/2010, 10:12 pm

Growth pics all pieces from Neptunes

Sky Blue Tip Humilis in April
My Cube - Page 2 SkyBlueTipHumilis

And Now
My Cube - Page 2 SkyBlueTipHumilisAugust

Aussie Tort in April
My Cube - Page 2 AussieTortApril

Now
My Cube - Page 2 AussieTortAugust

Unknown Acro in April
My Cube - Page 2 AcroApril

And Now
My Cube - Page 2 AcroAugust

Back to top Go down
hwntunda

hwntunda

Posts : 105
Join date : 2010-08-06
Location : the darkside

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 4:16 am

great growth man!!!! i think this one is pissed at me for not being in MY tank... its giving me the finger!!!! WTF... LMFAO!!!! J/K... but really..., should be in my tank though lol...
bayreefer wrote:
Growth pics all pieces from Neptunes

And Now
My Cube - Page 2 SkyBlueTipHumilisAugust
Back to top Go down
myzislow

myzislow

Posts : 41
Join date : 2010-08-03
Location : Salas holmes

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 11:25 am

Your humilis looks more like an A. formosa. Great growth for sure. Was this all under LEDs? The aussie tort looks tight.
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 11:27 am

HAHAHA,everybody says it looks like its flippin the bird so I placed it dead center in the middle of the tank. Laughing
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 11:32 am

myzislow wrote:
Your humilis looks more like an A. formosa. Great growth for sure. Was this all under LEDs? The aussie tort looks tight.
It definitely looks like it grew into one lol,When I first got it from Neptunes in the 1st pic it definitely look like a humilis but it grew like a sort of stag,Robert from Neptunes sold it to me as a Humilis.
Back to top Go down
hwntunda

hwntunda

Posts : 105
Join date : 2010-08-06
Location : the darkside

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 12:18 pm

bayreefer wrote:
HAHAHA,everybody says it looks like its flippin the bird so I placed it dead center in the middle of the tank. Laughing
haha, great center piece!!!
Back to top Go down
bayreefer

bayreefer

Posts : 302
Join date : 2010-07-31
Age : 40
Location : NorCal

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 4:38 pm

myzislow wrote:
Your humilis looks more like an A. formosa. Great growth for sure. Was this all under LEDs? The aussie tort looks tight.
Yes they are being kept under nothing but LED's for the past month and a half but were under T5's for the first few months.
Back to top Go down
Troylee

Troylee

Posts : 282
Join date : 2010-07-30
Age : 78
Location : city of sin!!!!

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 9:48 pm

Love the progression pics man...Wink
Keep it up they look great...
Back to top Go down
kungfujoe720



Posts : 45
Join date : 2010-08-09
Age : 34
Location : san jose ca

My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime8/22/2010, 11:34 pm

wtf when did u get that cubasaurus
Back to top Go down
Sponsored content




My Cube - Page 2 Empty
PostSubject: Re: My Cube   My Cube - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
My Cube
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Showroom :: The Showtank Showdown-
Jump to: